Újdonságok

HÍREK ETS2 Friss infók Kampenből

Broshuis_event_blog_banner.jpg

Pontosítás: A Redditen mostanra felbukkant Nemiro, az SCS közösségi menedzsere is, aki gyorsan lehűtötte a kedélyeket: spanyol DLC biztosan nem lesz 2019-ben, és jelenleg semmilyen Balkán DLC sincs hivatalosan bejelentve. (Bár a karácsonyi stream alapján többé-kevésbé biztosra vehető, hogy készül egy Romániát és Bulgáriát magába foglaló DLC, közel sem biztos, hogy az lefedné a teljes Balkánt.) Ennek megfelelően, bár a lista szerzője állítólag elsőkézből szerezte ezeket az infókat, érdemes minden elemét komoly fenntartásokkal kezelni.

Mint az a kapcsolódó blogbejegyzésből már valószínűleg ismert, az SCS On The Road csapata a hollandiai Kampenben, a Broshuis főhadiszállásán indította el a 2019-es vándorlását. Ha a cég neve nem sokat mond számotokra, ne aggódjatok, mert a vállalat nem olyan ismert az átlag kamionos játékosok számára, mint pl. a vontatókat gyártó cégek, de a szerepe ennek ellenére is lényeges a szállítmányozási iparban: a holland vállalkozás ugyanis specializált pótkocsikat gyárt, azokat a fajtákat, amelyeket pl. a Special Transport DLC-ben is láthatunk.

Maga az esemény számunkra annyira sok érdekességet nem tartogat (akit érdekel a kiállítás, csekkolja le a fenti linkeket vagy az SCS Twitter-fiókját), az viszont annál inkább, hogy egy kilátogató játékos a ProMods fórumán megosztott pár érdekes infót, amit a stábtól hallott. Nézzük röviden, mik is voltak ezek!

  • Jelenleg két pályabővítmény készül, egy Balkán DLC és egy Spanyolország-csomag. Mindkettő lassan elkészül és tesztelhető állapotba kerül, jelenleg még maga a csapat sem tudja, melyiket jelenthetik be majd először.

  • A játékok engine-jét fejlesztő csapat jelentősen kibővült tavaly, így reményeik szerint több erőforrásuk lesz a kötelező optimalizálásra, és gyanúm szerint a DX11 támogatás bevezetésére. Egyben megmagyarázták az ATS jellemzően jobb teljesítményét is: Oregont kivéve a jelenlegi ATS-es államok sokkal síkabbak, mint az ETS2 bonyolultabb geometriájú terepe, emiatt az ATS jellemzően simábban fut a moddolatlan ETS2-nél.

  • A csapat tavaly felvett egy jogi specialistát, hogy a licenckérdéseket intézze. Állítólag elég jól haladt a múlt évben, mert az ígéretek szerint nemsokára több bejelentése is lesz a csapatnak ezen a téren.

  • Az SCS a Broshuis meghívására érkezett Kampenbe, természetesen azért, mert szeretnék a termékeiket megjeleníteni a játékban. Ez a közeljövőben valószínűleg újfajta Special Transport rakományokban és szerelvényekben ölt majd testet.

Kíváncsian várom, hogy mely kamionok és területek lesznek a következő sorrakerülő elemek, azt mindenesetre sajnálom, hogy az illető nem kérdezett rá a rigid vasak helyzetére. Na persze ne legyünk telhetetlenek.
 
Last edited:

Hozzászólások

RestaCar

Fordító

Vendég
Szabályok Help Felhasználók
  • Jelenleg senki sem beszélget.
    Nincsenek üzenetek a csevegésben. Legyen Te az első, aki beköszön!