Újdonságok

HÍREK ETS2 ETS2 és ATS 1.34-es update

Az előző hónapok tartalomgazdag frissítései után most egy kisebb karbantartási frissítés jön, elsősorban a járműtervező csapatunk friss műveivel. A tervezett nagyobb dolgokhoz több időre van szükségünk, így majd az 1.35-ös frissítés sokkal több dolgot fog tartalmazni. Reméljük azért, hogy a mostani tartalommal is elégedettek lesznek a játékosok. A mostani frissítés kisebb terjedelme nem indokolt egy nyílt bétát. Na, lássuk, mink van számotokra.

Kep1.jpg

Első és legfontosabb, végre elérhetőek lesznek az ETS2-ben az új MAN TGX Euro6-os vontatók. 3 kabin és 6 alváz lesz a kínálatban, egészen a 8x4-esig és a MAN egyedi tervezésének köszönhetően mind a 3 kabin kompatibilis a nehézszállítmányos alvázzal.


Eléggé rögös út vezetett az új vontatók játékba illesztéséig. A munka már évekkel korábban elkezdődött a rendelkezésünkre álló Efficient Line 2 szűkös forrásai alapján. Mivel szerettük volna teljes kabinkészlettel megjelentetni, így több, mint 1 évet töltöttünk a különböző megfelelő források vadászatával. Most, hogy meglettek a referencia-tervrajzok, végre teljessé tehettük a sorozatot. A jövőben majd jön az aktuális Efficient Line3 sorozat.

Kep2.jpg Kep3.jpg

Az ATS-hez egy igencsak várt lehetőség érkezik - a megvásárolható rönkszállító pótkocsik. Oregoni forgalomfigyelő forrásaink hatalmas konvojokat jeleznek a faipari telephelyek felé, szóval csak óvatosan odakinn. Alternatívaként ajánlanánk az OR-140-st, amely most már Nevadáig meg lett hosszabbítva. Ha még mindig aggódva vezettek Oregonban, látogassatok el Tonopah városába, amelyet teljesen átépítettünk.

Kep4.jpg Kep5.jpg
Kep6.jpg Kep7.jpg
Kep8.jpg Kep9.jpg
Kep10.jpg Kep11.jpg

A nem Steames változatokhoz néhány napon belül elkészül a frissítés.

VÁLTOZÁSOK:

ATS:
- megvásárolható rönkszállító pótkocsik
- Tonopah városa újjáépítve
- az OR-140 újabb szakasszal bővült (Oregon DLC szükséges)
- időzóna rendezése - Malheur megye, OR ( Oregon DLC szükséges)
- sok kisebb térkép igazítás

ETS2:
- MAN TGX Euro6
- időzóna rendezése - Kalinyingrád körzete, RU ( Balti-tengeren túl DLC szükséges)
- sok kisebb térkép igazítás

MOD figyelmeztetés:
Ahogy más frissítéseknél, úgy itt is szükség lehet némi módosításra.
 

Hozzászólások

#2
Lájk a peccsnek és a fordításnak is! ;)

Cuki az új MANci, de személy szerint tűkön ülve várom az 1.35-ös tapaszt. Ha az új renderer behoz végre így hét év után egy normális típusú élsimítást, már megérte átállniuk DX11-re. ;D
 
#5
Nagyon szeretem ezt a jatekot, eszembe sincs fikazni, de annyit megjegyeznek hogy a fejlesztok neha kicsit forditva ulnek a lovon. Nem ritkan elofordul hogy jelentektelen dolgokat fejlesztenek mikozben alap dolgok hianyoznak a jatekbol. Pl, (gondolom) nem keves idot, energiat oltek abba hogy a kamionok szelvedojen elethu legyen az esocsepp, mikozben ez az elethu esocseppek aztatta szelvedonk alatt teljesen szaraz az aszfalt. Vagy pl a ronkszallito potkocsi helyett jobban orultem volna ha a jatekban elerheto lenne a 4 evszakos mod. Az is erthetetlen hogy miert csak ennyi sofor felvetelet engedi a jatek, amennyit. (most hirtelen nem jut eszembe a pontos szam, de szerintem annyi elerheto sofor kellene a jatekba amennyi elerheto garazs kapacitas van benne)
 
#6
Pl, (gondolom) nem keves idot, energiat oltek abba hogy a kamionok szelvedojen elethu legyen az esocsepp, mikozben ez az elethu esocseppek aztatta szelvedonk alatt teljesen szaraz az aszfalt.
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de eső esetén az aszfalt azért tükröződik (főleg fényforrásoknál), szóval teljesen száraznak nem nevezném a felületeket. Egyébként esélyes, hogy a DirectX 11 támogatás lefejlesztésével több ilyen témába vágó effektet (víztükrök az aszfalton, stb.) is kapunk majd, simán el tudom képzelni hogy ezek azért nem hangsúlyosak jelenleg, mert az elavult DX9/OpenGL rendererükkel csak aránytalanul nagy gépigény mellett tudnák őket lefejleszteni.

Vagy pl a ronkszallito potkocsi helyett jobban orultem volna ha a jatekban elerheto lenne a 4 evszakos mod.
Kétlem, hogy az évszakokkal kapcsolatos fejlesztéseken a pótokat készítő modellerek ügyködnének, de ja, idén októberben már hétéves lesz a játék, és azóta folyamatosan benneragadt a jelenlegi kora nyári miliőben.

Egyébként Paveltől többször kérdezték már, hogy mi a helyzet az évszakváltozással - ő személy szerint ennek a normális lefejlesztését tartja a legnagyobb kihívásnak, mivel a játék kb. minden részét érinti, és marha sok melóval járna az egész. A teljes mapot ugye fel kéne készíteni négy különböző biome-ra (értsd: minden felületnek, textúrának és modellnek kéne a nyári mellett 2-3 további változata, ami a mapperek mellett a grafikusoknak és a modellezőknek is bőven elég melót adna). Az engine-nek képesnek kell lennie dinamikusan váltani ezek között a mapon évszakváltáskor (ami egyébként, ha azt akarjuk, hogy jól nézzen ki, átmeneti fázisokkal is járna az egyes évszakok között), ami a programozóknak és a mappereknek adhat fejfájást, mivel a map jelenleg is teljesen statikus ilyen téren, gondolom az engine-t sem úgy írták meg, hogy ilyesmire felkészítsék. Az eltérő évszakok ugyanakkor eltérő időjárással is járnak, amik pedig kihatnának a menettulajdonságokra és a vezetési modellre is, szóval a fizikát programozók sem unatkoznának. Ha pedig beesne valamikor a multi, akkor gyanítom, hogy a Forza Horizon 4-hez hasonlóan az évszakváltást szinkronizálni is kell a szerverekkel és minden játékossal, ami meg a netkódot kalapálóknak adna érdekes kihívásokat.

Szóval ezzel csak arra akarok utalni, hogy nem nagyon értem az összehasonlításodat, egy lényegesen bonyolultabb, az egész játékra kiható gameplay feature-t hiányolsz egy olyan ellenében (megvehető rönkszállítók) amiket egyébként be is ígértek a pótvásárlás játékba kerülésekor.

Az is erthetetlen hogy miert csak ennyi sofor felvetelet engedi a jatek, amennyit. (most hirtelen nem jut eszembe a pontos szam, de szerintem annyi elerheto sofor kellene a jatekba amennyi elerheto garazs kapacitas van benne)
Úgy tudom jelenleg 278 sofőr vehető tán fel. Ennek az oka prózai, egyszerűen ennyi portré és név van jelenleg lekódolva a sofőrökhöz. Egyébként a létszámot rendszeresen kibővíti a csapat, jellemzően egy újabb pálya DLC kiadásakor a limitet is feltornázzák.

Nyilván jobban nézne ki, ha minden garázst teljesen be lehetne népesíteni, de valljuk be, gameplay téren ez teljesen szükségtelen, már 10 jól képzett kolléga is annyit hoz a konyhára, hogy egy alvással kb. bármi megvehető azonnal. Gondolom a limitáció amiatt is létezik, mert nem akarják, hogy a sok sofőr melletti profit kiakassza az economy-t.
 
#7
Hello DJ JB, koszi a valaszod! :)
Nem arra gondoltam hogy a potkoat keszito team-nek lenne a feladata vizesse vagy esetleg csuszossa varazsolni az utat esos idoben, csak a sajat, nyilvan szubjektiv, velemenyet irtam le bizonyos fontossagi prioritasokrol a jatekban.
Azzal a valaszoddal nem tudok egyeterteni hogy eleg ennyi driver a jatekba, amennyi van. Az ATS es az ETS2 nagyszeru jatekok, sokfelekeppen jatszhatoak, akar egyfajta manager game-kent is. En leginkabb igy hasznalom. Ahhoz hogy teljes legyen a jatek elmenyem, nagyon tudnam elvezni ha minden elerheto garazst meg tudnek tolteni driver-ekkel :) Az szinte mindegy hogy mennyi profitot hoz 10 vagy 100 vagy akar 1000 driver is, szamomra nem ez adna tobb jatek elmenyt. Egyebkent ezzel az igennyel biztos hogy nem vagyok egyedul, sok a jatekkal foglalkozo idegennyelvu oldalon olvastam mar hogy masok is, sokan, hianyoljak a tobb driver-t a jatekbol. Siman elfogadhato megldas lenne szerintem ha akar foto nelkul, kitalalt nevekkel alkalmazhatnank soforoket. Sajnos a Balti tengeres DLC-vel nem erkezett a jatekba tobb driver.
De eleg az elegedetlenkedesbol, en is kivancsian varom az idei uj DLC-ket es frissiteseket!
 
#8
Ahhoz hogy teljes legyen a jatek elmenyem, nagyon tudnam elvezni ha minden elerheto garazst meg tudnek tolteni driver-ekkel :)
Én, a magam részéről egy vizuálisan szinte semmit sem nyújtó funkciót annyira azért nem hiányolok a játékból... Értem ez alatt, hogy a "sok" sofőr jelenlétével maximum a pénzösszeged változását kísérheted figyelemmel, de ettől még az utakon, egyikkel sem fogsz szembe menni. Tehát a csupasz tény, hogy a nullák változását kövessem figyelemmel a vezetési élmény helyett,... kicsit hidegen hagy.
 
RestaCar

Fordító

Vendég
Szabályok Help Felhasználók
  • Jelenleg senki sem beszélget.
    Nincsenek üzenetek a csevegésben. Legyen Te az első, aki beköszön!